Dambes sidreríes rexentaes por Emilio Rubio, na so idega de dar un tratu preferene a la sidre, foron recnocíes pola Asociación d’Echaores d’Asturies por permitir que los sos echaores participen nos estremaos concursos.
LA SIDRA.- Toos coinciden no mesmo. Veceros, llagareros fasta inclusu’l Conseyu Regulaor de la DOP, tan comencíos de qu’hai d’apostar por un bon echáu de calidá. Eso ye lo que fain tanto na Montera Picona como na Parrilla Ramón. Y asina-y lo reconocíó l’Asociación d’Echaores d’Asturies que, demientres la entrega premios del XXIV Campionatu Oficial d’Echaores d’Asturies, cellebráu’l pasáu mes nel Muséu de la Sidre de Nava, fízo-yos entrega d’un diploma p’agradece-yos la so participación na edición d’esti añu y l’esfuerciu que fain por dexar a los echaores qu’acudan a los concursos.
La iniciativa d’Emilio Rubio –conocíu popularmente como “Ramonín”- propietariu de dambes sidreríes, de dexar que los sos emplegaos participen nos campionatos ta perbien vista por Daniel Rúiz, xerente del Conseyu Regulaor de la DOP Sidre d’Asturies, porque ye nidio que los chigreros tienen que ser “da-y puxu a la calidá de la sidre y nun hai meyor forma de faelo qu’al traviés de profesionales del echáu. Per ende, tienen que ser los primeros en querer alos meyores, aidándolos pa que puean participar nesta triba concursos, porque sofitamos tolo que seya apostar por profesionalizar el mundiu la sidre y, nesti casu, tolo que suponga una mayor calidá bienvenío seya y paga la pena emponderar l’esfuerciu que fain por lliberalos pa que participen”. Ye importante que ca vegada “hebia más y meyores echaores n’Asturies”.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.