L’autor, William Bostwick desplica como la sidre ta llegando a los restoranes y bares de vanguardia de los Estaos Xuníos.
LA SIDRA.- William Bostwich espublizó’l pasáu 21 de setiembre un artículu nel que trata sobro la sidre que s’ellabora nel Estáu español, faciendo énfasis especial n’Asturies, y cómo esta bébora, pasu ente pasu, ta faciéndose un buecu dientru’l complicáu mercáu estauxunidense. Nel so reportaxe podemos atopar estremaes voces, darréu qu’entrevista a presones que caltienen rellación col seutor.
Escomienza cuntando la hestoria de Max Toste, propietariu d’un bar en Allston, Massachusetts. Sigún rellata, la mayoría de lws sidrws que Toste había prebare yeren “dulzapayes” y poco complexes. Por embargo, un bon amigu suyu dio-y a prebar, rellata “una botella con corchu, de vidriu verde y con una etiqueta indescifrable”. La sos sospresa foi al prebar el llíquidu del so interior: “dispidía fueos artificiales de saborgu: picantes, tarrosos, con secante. Nun podía creyer lo complexo que yera” escribe Bostwich y continúa: “Toste alcontrare sidre y continuó faciendo un entusiassta estuciu sobro’l tema. España cultiva centenares de races de mazanes, 200 n’Asturies. Trátase de mazanes que pol so saborgu nun se puen comer crúes, sigún indica Max Toste”.
Nel mesmu artículu, Bostxich propón siete botelles pa, diz, “saborguiar esta seronda”: Trabanco Cosecha Propia, Guzmán Riestra Sidra Brut Nature, Sidra Natural Riestra, Isastegi Sagardo Naturala, Viuda de Angelón Sidra de Pera, Viuda de Angelón 1947 Sidra de Nueva Expresión, y Bordatto Basa Jaun. De les siete, como s’aprecia, cinco son asturianes.
El periodista amás siñala: “los meyores llugares p’alcontrar estes sidres n’América [refiriéndose a los EEXX], son una nueva xeneración de restoranes que pretenden dar una imaxe más ‘matizada’ de la comida española, la que va acullá de les tapas y les paelles. Una combinación de la nueva cocina española y veceros dimpuestos a esplorar saborgos más aventureros. Son ellos los que tresnaren l’escenariu pa que la sidre gane tarrén equí” desplica William Bostwich.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.