Llevóse a cabu nel Llagar de Foncueva y tamién tuvieron Trabanco, Peñón y Muñiz, los cuatro formen parte de la marca de calidá.
LA SIDRA.- El díI d’ayeri tuvo llugar la primer de les Xornaes de Formación Sidre d’Escoyeta. Un cursu al que tuvieron convidaos el Colexu de Críticos, medios de comunicación y blogueros. Ente los dos últimos: -Les Fartures, Empáchate, Lloca pola sidra, la sidae ta de moda, Omacatladas, Fartúcate, Non te quedes ensin comelo nin bebelo, TPA, Gastroastur, The Wandering S y la revista LA SIDRA. L’oxetivu de la xornada foi dar a conocer en fondura la citada marca de garantía, qué procesos se desendolquen, qué diferencies presenta frente a la sidre natural convencional, quién formen parte d’esti proyeutu y qué papel desempeña caún de los profesionales qu’apurren el so saber faer a la Sidre d’Escoyeta.
El llugar nel que se realizó foi nel Llagar de Foncueva, en Sariegu y escomenzó a les siete la tardi. El primeru n’ufiertar la so ponencia foi Jorge García, direutor téunicu de produición vexetal de Campoastur. Elli faló de les races de mazana esistentes n’Asturies y les que s’utilicen pa ellaborar esta marca de calidá; tamién de les pruebes de maduror, el métodu de pañáu y los tiempos de mayáu. Los siguientes n’esponer fueron los ellaboradores de la marca: José Manuel Riestra de Sidra Muñiz, Samuel Trabanco de Sidra Trabanco, Cele Foncueva de Sidra Foncueva y Juan Manuel Golnzález de Sidra Peñón. Darréu, Roberto Menéndez, auditor xefe de Bureau Veritas espunxo cómo se realiza la certificación de la sidre d’escoyeta.
La postrera de les ponencies teóriques corrió al cargu de Lluis Nel Estrada quien dio unos curtios apuntes sobro l’oficiu del echaor y el so futuru; amás d’anunciar que se ta llevando a cabu un proyeutu pa la reconocencia profesional de los echaores, siendo elli la persona responsable. Dempués, Sabino Pérez, mayestru echaor, ensiñó a los asistentes los conceutos básicos de mano a echar y Maximino Villarica, presidente de la Mesa de Tastia de Sidre d’Escoyeta, demostró, con unos culinos de la sidre nuevo de Foncueva y con otros de sidre yá trasegao, cómo se realiza una degustación de la nuesa bébora tradicional. Pa rematar, espicha nel llagar y sidre… sidre d’escoyeta.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.