Ensin dubia ye la DOP Sidre d’Asturies la que lleva tol protagonismu d’esti mes, al presentar un balance añal especialmente positivu que reflexa una ca vegada mayor aceptación social d’esta marca de calidá, consecuencia d’una xestión afortunada qu’apuesta cláramente pola potenciación de la economía identitaria asturiana, y de xacíu pola diversificación –los datos de la sidre brut resulten especialmente interesantes- y la calidá del productu.
Un pocu más atrás, la cellebración de la Feria Internacional del Turismu en Madrid tamién mos dexó un bon saborgu de boca, con una presencia d’Asturies bastante digna, onde la sidre tuvo tamién el so papel. Sicasí ta claro que’l “Principado” entá nun asumió la potencialidá del Sidreturismo, na so doble vertiente, la gastronómica y la socio-cultural. A estes altures, la sidre non solo tien de tar presente de forma xeneral dientru la ufierta turística asturiana, sinón que tien de cuntar con un espaciu propiu dientru d’esa ufierta, cuntar con un auténticu protagonismu y costituyir un de les exes referenciales na presentación internacional de les bondaes del nuesu país.
N’otru orde de coses, dende’l “Principado” paecen escaecese del so anunciáu Plan Estratéxicu pa la Sidre y la Mazana, o polo menos llévenlo bien en silenciu, darréu que nun se sabe un res al respeutu. Hai esmolición pola ausencia d’actividá ya información, esmolición que poles mesmes xides tamién s’estiende al procesu pa la declaración de la cultura asturiana de la sidre como padremuñu inmaterial de la humanidá. Nun se sabe ná al respeutu, y polo poco que tresciende da la impresión de que nin siquier se llegó a presentar la candidatura en Madrid… mentantu pasa’l tiempu, y otres candidatures qu’escomenzaron la so andaura al empar que l’asturiana va años que consiguieron vese reconocíes pola Unesco.
D’otra miente, febreru ye un mes de curiada transición, los llagares atienden y afinen lo que va ser la nueva sidra d’esti añu, y van entetexendo a la so alredior un nial d’apuestes y esperances mentes aguardie que llegue esa primavera na que poder presentar la primer sidre l’añu.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.
Comments are closed.