Avanza la primavera, y ca vegada tenemos más ganes de que too vaiga normalizando. Esa ye la situación xeneral de la sociedá, y por supuestu, del seutor de la sidre.
Dempués de munchos meses de resistencia, d’afayamientu, d’atotar lo poco y lo muncho y de xenerar illusión y enfotu per onde se puede, toos albidramos qu’adulces les coses van dir ameyorando y tenemos la esperanza de qu’esti prósimu branu la situación normalice de dalguna miente.
Mentantu siguimos reiventándomos, y la Primer Sidre L’Añu –PSLA- ye una bona prueba d’ello. La cultura asturiana de la sidre afaese a lo que seya preciso y sigue espresándose fasta nes piores condiciones. Sidre Huerces quedó como la Meyor Primer Sidre L’Añu; la participación en toles actividaes d’esta PSLA foi tolo importante que podía ser; el Sidracrucis impúnxose y trunfó percima de les dures normatives sanitaries; y pudimos comprobar cómo en plenu andanciu mayóse sidre pa en casa, formientándola na forma tradicional en pipes de maera, y pudimos esfrutala nel concursu realizáu.
Per otra parte tenemos que destacar que per primer vegada tratóse nel “Principado” del seutor de la sidre d’una forma seria y con alternatives concretes. La moción presentada por Adrián Pumares parte d’una visión integral del seutor de la sidre qu’inclúi tamién a les sidreríes y cómo non, a los pumareros. Denuncia’l desdexamientu que fasta la fecha vinieron sufriendo per parte del “Principado” a diferencia de lo qu’asocede n’otres comunidaes autónomes, y recueye propuestes pa faer frente a custiones como l’acumulación de sidre vieyo nos tinos de los llagares énte la nueva collecha d’esti añu, o la situación de los piqueños pumareros, plantegando la cuestión fundamental nel equí y l’agora del seutor de la sidre y la mazana: la necesidá, la urxencia, d’un Plan Estratéxicu específicu.
D’otra miente, allégrensemos los güeyos ca vegada que miramos pa les pumaraes, cuando vemos los pumares cuayaos en flor; y cuando llega al nuesu paladar la primer sidre d’esti añu, yá escomenzamos a camentar no que mos depararán los frutos en ciernes pa la sidre del prósimu. Porque la vida sigue, la natura avanza.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.