Entamó la temporada sidrera asturiana con una Primer Sidre L’Añu heróica, na que la voluntá y la solidaridá permitieron superar inxustificables torgues coles que pretendió acabase con esti eventu referencial nel panorama sidreru asturianu.
Entamó superando mezquindaes, y sigue cola progresiva puesta en marcha de l’actividá sidrera: llagares, sidreríes, merenderos, fiestes de la sidre, fiestes de prau, eventos gastronómicos… Hai un impresionante dinamismu sidreru que va dir a más nos próximos meses, hasta protagonizar en bona midida l’axenda festiva asturiana.
Tamos nun bon momentu, pendientes de que se faiga realidá l’allampada reconocencia pola Unesco de la nuesa cultura sidrera, y daqué esmolecíos pola aparente falta previsión institucional énte esti previsible ésitu internacional, darréu que nun se tien conocencia de programa al respeutu, nin s’avanzó nel reclamáu Plan Estratéxicu de la Mazana y la Sidre, nin na definición y control de les característiques que tien de tener un establecimientu hosteleru pa ser consideráu sidrería, nin na reconocencia profesional y llaboral de la figura del echador/a.
Lo que sí ta observándose ye una creciente presencia de la sidre asturiano nos stands institucionales que representen a Asturies nos certames turísticos y gastronómicos dientro y fora del nuesu país.
Ta potenciándose’l sidraturismu y constátase la so progresión. Agora bien, hai que ser conscientes de que si esti sofitu institucional nun va acomuñáu a les necesaries midíes d’adaptación / definición del sector de la sidre, tamos empuestos a acabar siendo una caricatura de nós mesmos, a acabar exerciendo de ‘reserva india’ pa turistes.
Hai que ser conscientes de que la cultura asturiana de la sidre funciona como reclamu pal turista, ávidu de singularidaes y nueves esperiencies, pero esta arribación turística nun supón nenguna progresión pal sector sidreru, nun supón un mayor consumu del productu nin la potenciación de nueves variedaes de sidre, y bien al contrariu, convierte a sidreríes en cases de comíes, onde nun se puede tomar sidre porque too xira alredor de los menús, y porque la estacionalidá y masificación turístico nun permite sustentar a profesionales del escanciáu.
Son bonos tiempos, pero hai que saber aprovechalos
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.