El Padremuñu artísticu nacional ta de norabona tres la vuelta al Palaciu de la Xunta Xeneral del emblemáticu cuadru “El Llagar”, del pintor Mariano Moré (1899-1974).
LA SIDRA.- El cuadru presentaba un deterioru importante y los trabayos de restauración, a cargu de Bernardo Díaz Gonzalez, tornáron-y los sos collores y llume orixinales, perdios pel pasu’l tiempu.
El notable tamañu de la tela -170 x 222 centímetros- fizo aconseyable que fuere restaurada na mesma sede parllamentaria, tres de lo que vien de tornar a la sala Argüelles, onde tien davezu’l so sitiu, al par de tres cuadros más, un d’Evaristo Valle otru de Nicanor Piñole y un terceru, tamién de grandes dimensiones, firmáu por José Ramón Zaragoza.
Esti llenzu forma parte de la colleición artística del Palaciu dende la so compra pola Diputación Provincial en 1950, y del patrimoniu artísticu del que ye responsable’l Parllamentu Asturianu. Llamentablemente paez ser que el “Principado” nun tien presupuestu pa entamar cola restauración de tolos cuadros que lo precisen, asina que per agora “El Llagar” y “La plaza d’Europa” de Piñole, son les úniques obres escoyies pa la so restauración.
Menos suerte tendrá’l cuadru “Pueblu en fiesta” d’Evaristo Valle, en tal mal estáu –aparentemente repintáu perriba- que nin siquiera se va a intentar restaurar.
La figura de Moré sedrá recuperada amás con una biografía na que trabaya l’hestoriador del arte Juan Carlos Aparicio y qu’editará la Fundación Alvargonzález.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.