Una senciella coluna en Somerset, Reinu Xuníu, ta fondamente enraigonada na hestoria de la sidre.
LA SIDRA.- Nel condáu británicu de Somerset hai un monumentu de 42,67 metros d’altor, oficialmente conocíu como’l Monumentu a Burton Pynsent”, al que tola xente de la llocalidá refierse como’l Monumentu a la Sidre”.
Alzáu a más de 200 metros sobro les praderíes de West Sedge Moor, tien 172 pasos nel so interior que conducen a vistes espeutaculares y ye un llugar perfechu pa ver la puesta de sol.
Sir William Pynsent yera un Miembru del Parllamentu en Taunton y sheriff de Somerset que fixo la so fortuna nel negociu de la sidre a mediaos del sieglu XVIII.
Naquella dómina, el gobiernu británicu taba desesperáu por consiguir dineru dempués de la Guerra de los Siete Años, asína que’l Primer Ministru John Stuart propunxo un impuestu conocíu como’l Decretu de la Sidre. L’alcol yá tenía unos impuestos bien altos, asina que Pynsent buscó l’aída del políticu más talentosu del so tiempu, el futuru Primer Ministru William Pitt, cola promesa de manda-y toles sos tierres tres la so muerte.
Pitt yera un habilidosu orador y bien respetáu pol gobiernu británicu, asina que decidió sofitar a l’amplia población de llabradores pa los cualos la sidre yera tan importante. Pitt consideraba esti impuestu inaceutable ya imposible d’asumir pola mayoría de la xente, asina que pronunció un apasionáu discursu escontra la entrada pola fuerza nos llares pa recaldar los impuestos non pagos. Hebio disturbios en Gales, Gloucester, Somerset y Devonshire y, finalmente, el proyeutu de llei foi derogáu nel Parllamentu.
Pynsent caltuvo la so pallabra y, a la so muerte en 1765, mandó tola so fortuna a Pitt, quien, n’agradecimientu, invirtió 2.000 llibres de los beneficios de la vienta de sidre en costruyir un monumentu pa la posteridá: el Monumentu a la Sidre”.
Nacía en Xixón en 1973, fice los estudios de Filoloxía Inglesa nes Universidaes de Uviéu y Bradford (Reinu Xuníu).
Trabayé de profesora d'inglés, guía ya intérprete y tradutora. Soi una gran aficionada a la sidre y al bon xintar.
Sígueme na ueb www.ciderayalga.com
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.