Escomienza’l mes con nota prensa de la DOP anunciando la bona evolución de la “Sidre d’Asturies” nos toneles, y nun podemos menos qu’esperanzamos énte lo que mos abulta va ser ún de los meyores años no qu’a la sidre se refier.
Per otru llau, la presencia asturiana en Madrid Fusión y n’Enofusión, especialmente de la nuesa sidre, foi notable y l’iniciativa privada superó una vegada más el desdexamientu d’un “Principado” que tampoco equí nun foi quien a tar al altor requeríu. Ye igual, consiguióse una presencia más que digna y ye d’esperar que se vea espeyada nuna ca vegada mayor presencia y reconocencia de la nuesa sidre nel mercáu estatal.
El Muséu de la Sidre de Nava sigue igual, evolucionando a pior, ensin iniciatives, ensin proyeutu de futuru y ensin compromisu istitucional. Patética la postura de Javier Fernández llamando a los llagareros a que s’impliquen, cuandu una de les xides de l’actual situación ye l’incumplimientu de los compromisos económicos de la istitución que preside. Falten idegues, falta implicación y na llínia de la incompetencia, embaráxase la posibilidá de faer de lo que debiera de ser un bastión de la cultura asturiana de la sidre, un simple muséu-esposición pa turistes. Nun yera eso, nun ye eso.
Y siguiendo nel tarrén de los despropósitos, nun podemos menos que mentar la orixinalidá del Sporting de Xixón. L’equipu de la ciudá más sidrera del mundu dedicase a comercializar nes sos tiendes oficiales vinu de La Mancha. Paez que reivindicase comu equipu xixonés, y per ende asturianu, namás ye útil pa pidir sofitu. El cosmopaletismu y la deshonestidá a la hora de reivindicar l’asturianía son una llacra pa esti país.
Pero’l tiempu avanza, la sidre sigue formientando, y yá tenemos al delláu la Primer Sidre l’Añu (PSLA), la sétima edición d’esti eventu que marca l’entamu de la temporada sidrera asturiana. La PSLA, y el Sidracrucis, la procesión más sidrera del mundu… y el primer concursu de sidre nuevo, ensin trasegar, la Meyor Primer Sidre l’Añu.
Atrópensemos les bones perspeutives y eso que nun fiximos más qu’escomenzar l’añu. Un añu especialmente sidreru polo que tamos viendo.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.