Escomienza fuerte la temporada sidrera, la Primer Sidre L’Añu marcó un inmeyorable empiezu, y el Sidracrucis dexó nidio qu’hai munches ganes d’esfrutar la sidre d’esti añu. Por si fora poco acaba presentase un nuevu productu deriváu de la sidre, Roxmut, el vermú de sidre. Amás la Sidre de Mazana Selieicionao califica la so primer collecha de sidre sobro la madre, amestándose d’esta miente a la campaña empecipiada por LA SIDRA va más d’ocho años de prestixiar la sidre nuevo, ensin trasegar.
Per otra parte entamen con intensidá los festivales sidreros. Acaba cellebrase’l de La Felguera y yá tenemos la Folixa de la Sidre en Ribeseya y la Preba de Gascona… Por si fora poco la presencia asturiana nel Apfelwein Weltweit foi más que destacada, con estand propiu de LA SIDRA, de la Fundación Asturies XXI y del Llagar Trabanco, con tres Premios Pomme d’Or. Tamién tuviemos nel Salón Gourmet, cumpliéndose coles espeutatives. Prósimamente Alimentaria, en Barcelona, va cuntar con llagareros asturianos presentando internacionalmente la nuesa bébora.
A too ello hai qu’amestar qu’a finales d’abril presentaráse’l SISGA’16 en Barcelona, nuna Cena Gala rializada en collaboración col Cientru Asturianu de Barcelona (CAB), y a la que van asistir destacaes presonalidaes del mundiu de la enoloxía y la gastronomía, lo mesmo que de la comunidá asturiana en Cataluña. Complementariamente a ello, tamién entamamos la I Folixa de la Sidre nel CAB… acumúlensemos los eventos.
Llamentablemente non too va tan bien. Lo del Muséu de la Sidre de Nava clama al cielu, y paez que lo poco que s’avanzó en 20 años d’hestoria pue acabar en ná, nun divertimento más pa turistes. Otru tantu podríemos dicir de la candidatura na UNESCO de la cultura asturiana de la sidre comu Padrimoniu Inmaterial de la Humanidá. El “Principado” nin ta nin se-y espera, nesti asuntu.
La sidre asturiano va a más, pero dende llueu non porque Asturies tea un gobiernu propiu que lu defenda. La incompetencia amiéstase a la falta de voluntá, y los resultaos son desalentaores. Menos mal que mos queda la sidre.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.