Cola sidre nuevo nos llagares, esti mes de marzu preséntase con bones perspeutives. Les primeres espiches escomiencen a cellebrase, y ente elles, y dando’l pistoletazu de salida pa esta nueva campaña sidrera, la Primer Sidre L’Añu (PSLA), la mayor espicha del mundiu qu’esti añu preséntasemos con bien bona sidre y con interesantes novedaes.
Y el Sidracrucis, nun hai d’escaecese del Sidracrucis, la “pasión sidrera”, la procesión más asturiana de tola Selmana Santa, l’actualización festiva de la tradición de percorrer les espiches demientres estes festividaes. Una tradición que per otra parte entá se caltien con especial puxanza, especialmente na cuenca minera, por más que la falta de sofitu istitucional torgue’l desendolcu que se merez tantu pol so calter identitariu como pola so proyeición mediática y turística.
Y falando d’istituciones, dende la Conseyería de Mediu Rural tornaron a realizar una piquena campaña mediática alredior de la prósima solicitú de reconocencia pola UNESCO de la Cultura Asturiana de la Sidra como padremuñu de la humanidá. Si dalguna vegada tovieron vergoña ye nidio que la perdieron: candidatures que s’anunciaron al mesmu tiempu que la nuesa yá consiguieron ser reconocíes, y mentantu, el “Principado” entá nun foi quien nin siquier de presentar la candidatura.
En cualisquier casu, perriba de tanta incapacidá y desenfotu, el rixu de la sidre y de la cultura, que los asturianos supimos entetexer al so alrodiu a lo llargo de los sieglos, sigui gociando de bona salú, y lo que ye más importante, siguimos dimpuestos a continuar esfrutándola, afayando la so espresión a los nuevos tiempos y a la nuesa conocía capacidá de compartila ente nós y ente toes aquelles presones que mos visiten.
N’Asturies la sidre xune, y failo muncho más acullá de lo que ye la bébora en sigo. Xune socialmente, identitariamente, anímicamente; y nesta primavera qu’acaba d’escomenzar nun hai dubia de que vamos saber recurrir a ella. Con xacíu, porque asina ye la nuesa cultura y porque esa ye la nuesa responsabilidá, según reza l’eslogan que dende LA SIDRA entamemos a esparder.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.
Comments are closed.