La rempuesta de los acabante nomar embaxaores de la candidatura de la cultura sidrera asturiana como Padremuñu Inmaterial de la Humanidá pola Unesco, y de la sociedá asturiana en xeneral, superó cualisquier previsión cuantitativa y cualitativamente; y fai a tolos asturianos y asturianes protagonistes indiscutibles de lo que ye un proyeutu motivador ya illusionante.
Sicasí, hai de ser conscientes de que mos enfrentamos a un procesu de duración indeterminao, que nel meyor de los casos -ello ye, que’l “Principado” llegue a presentar la candidatura- va riquir d’una firme defensa y sofitu políticu, darréu que nel llargu periodu d’incumplimientos y retrasos na presentación d’esta candidatura adelantráronsemos cientos de propuestes, y endureciéronse de forma bien significativo los requisitos a cumplir.
Y ye ende onde pueden surdir les flaqueces del proyeutu, porque’l sofitu popular, por más impresionante que tea siendo, resulta bien abegosu de caltener si nun se concreta un horizonte temporal, y si nun esiste una planificación y un programa nidiamente estructuráu. La bona voluntá por sigo sola tien un algame llimitáu; ye l’Alministración la que tien de lliderar esti procesu en tolos frentes, si lo que rialmente se quier ye consiguir l’oxetivu.
Por eso, que lo presente un gobiernu al que-y queden apenes dos meses per delantre con unes perpeutives polítiques p’Asturies inciertes, xenera cierta esmolición. El nuevu gobiernu que sala de les urnes a finales de mayu va tener una gran responsabilidá: nun defraudar les espeutatives de tola sociedá asturiana y comprometese fírmemente cola candidatura.
N’otru orde de coses, hai de solliñar el destacáu protagonismu de la sidre asturiano en FITUR, un auténticu exemplu de lo que tuviera de ser la so presencia n’eventos asemeyaos, como tamién –a otru nivel- ta asocediendo con SALENOR. Asina mesmo, la entrega premios del Concursu Semeyes LA SIDRA nesta la so décimosegunda edición, supunxo toa una esibición de la potencialidá ya internacionalización de la nuesa cultura sidrera; y otru tantu pue dicise de les Xornaes de la Sidre en Ribeseya, un auténticu focu d’afondamientu y espardimientu de la cultura asturiana de la sidre.
D’otra miente, la sidre sigue avanzando nos llagares, y aína vamos poder cuntar coles primeres sidres, de les que poder esfrutar como se merecen na Primer Sidre l’Añu, que como ye avezao cellebraráse en Xixón, en Selmana Santa.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.
Comments are closed.