La presentación de la collecha 2018 de la DOP Sidre d’Asturies marca, por méritu propiu, l’actualidá sidrera d’esti mes de xunu nel que los eventos sidreros escomiencen a atropase, faciendo preciso escoyer ente les estremaes ufiertes.
Esti X Salón de la DOP Sidre d’Asturies va pasar a la hestoria pola calidá de los productos presentaos, pero tamién porque foi la espresión de los munchos avances y nueves incorporaciones de llagareros y pumareros a esta marca de calidá identitario que, per otra parte, y ye xusto destacar, ta sabiendo caltener un perfil bien altu tocántenes a influencia mediático, con una llínia d’actuación integradora na que la presencia de la llingua asturiana, con ser entá deficiente, va abriéndose espaciu progresivamente, talo como correspuende a un país normal qu’ame y respete la so cultura.
Valdesoto, Carbayín, Llaviana, Ribeseya… les cellebraciones alredior de la sidre non solo van a más, sinón que tán sabiendo reinventase; y ensin menoscabu de naide nun podemos menos que sorrayar les novedaes que supon la Folixa de la Sidre de Ribeseya y la importante renovación de la Fiesta de la Sidre en Llaviana.
La sidre actualízase y reinventa, tán poniéndose les bases de lo que sedrá la sidre asturiano pa les xeneraciones vinientes, y nesi sen tamién hai que destacar la ca vegada mayor importancia de los concursos de sidre casero nos que ca vuelta son más los mozos que s’animen a entamar nel tan lluendiu como estimosu oficiu de llagareru, dando continuidá a una cultura milenaria que non solo resístese a morrer, sinón que ta más vixente que nunca.
Y agora que s’anueven los representantes políticos en conceyos y “Principado” tenemos especiales motivos pa tar illusionaos con que siga faciéndose bien lo que bien se faía, y entamen a correxise escaecimientos y humildaciones a la nuesa bébora patrio. Esperamos que d’una vegada la nuesa sidre dexe de ser despreciada pol “Principado” nos actos oficiales y que sustituya de forma definitivo al “vinu español”; y puestos a pidir, esperemos que tres once años d’inxustificables retrasos, acabe presentándose la candidatura de la cultura asturiana de la sidre en Madrid pa empecipiar el llargu procesu que lleve a la so reconocencia pola UNESCO como Padremuñu Inmaterial de la Humanidá. Esperemos
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.
Comments are closed.