Escomenzamos un nuevu añu onde los problemes non solo siguen, sinón que paecen amontase, y onde l’actualidá que marca l’andanciu complícase muncho más por una xestión de la mesma, qu’a lo menos habría que calificar d’errática y que en llugar de reforzar la Sanidá Pública Asturiana con más UCIS, más presonal sanitariu y más medios para fae-y frente, llimítase a a aumentar les restriciones a l’actividá hostelera, ensin les pertinentes compensaciones o aídes.
Pesia l’evidente compromisu del seutor hosteleru nel cumplimientu coles midíes sanitaries na so actividá, lo cierto ye que se-y ta criminalizando de forma inxustificao, quiciabes col únicu oxetu de tapecer incapacidaes y arbitrariedaes. Seya como fora, lo cierto ye que les polítiques del “Principado” nesti sen, caltienen al conxuntu del seutor n’una situación d’inestabilidá dafechu, y a la sociedá asturiana nun estáu de rocea qu’en ná la favorez.
Les sidreríes, por supuestu, sufren esta situación de forma claro, y son munches les que caltienen la so actividá más por puru compromisu colos sos veceros que pola necesaria viabilidá económica; el so esfuerzu ye inxente, y el so enfotu entá mayor.
Ye por elles poles que, magar les evidentes dificultaes materiales qu’ello supón, la revista LA SIDRA ta de nuevu equí, porque igual que toviemos presentes nos momentos bonos, nun queremos dexar de talo nos malos, porque debémosmos al seutor, y ye la nuesa forma de sofitalos y agradece-yos el so valor.
Pero non tou son aspeutos negativos, hai que destacar que nestes pasaes fiestes la presencia de la sidre nos llares asturianos foi enforma mayor y más variada que n’ocasiones anteriores, marcando un enclín que diz enforma del compromisu de la sociedá asturiana cola so bébora patrio. Magar les dificultaes, la campaña de la DOP Sidre d’Asturies dando puxu a la sidre brut resultó un ésitu y l’anunciu de la nueva iniciativa “Sidreturismu Asturies” ye toa una esperanza pal seutor, una iniciativa que se vería bien reforzada de consiguise que d’una vegada el “Principado” sacara allantre la declaración pola Unesco de la cultura asturiana de la sidre como padremuñu inmaterial de la humanidá.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.