Zusmiu de sandía y sidre natural ye una fresca combinación, pero siempres, eso sí, con moderación… un vasu pal calor ye perafayaízu
LA SIDRA.- Vamos ver, tamos d’alcuerdu en que la sidre natural ye una de meyores bebíes qu’esisten, la más pa cientos de miles d’asturianos. Pero tamién ye verdá que nos postreros años son dellos los especialistes que siñalen qu’hai qu’abrir nueves llínies de consumu paqu’el nuesu productu más identitariu llegue meyor tantu a quien nun tán trataos nella como a les nueves xeneraciones.
Una d’eses propuestes pasa por integrar la tantu na gastronomía, como en cócteles y combinaos. Y d’estos postreros güei dexámos-yos una propuesta, curiosamente encamentada por asturianos qu’agora s’atopen n’América Llatina.
Siñalen dende l’alloñanza que, como en munches ocasiones la sidre natural que llega a aquellos llares nun ye “la meyor”, tán afayando –como yá lo fixeren los nuesos antepasaos cola sidre gasificao– nuevos métodos de consumu. Y encamienten… ¡la sidre con zusmiu de sandía!
Consiste en bater una rodaxa del citáu frutu fasta consiguir un zusmiu con tou y la so magaya. Sirvilo nun vasu de sidre fasta la tercer parte, amestar un pocu d’augua con gas y depués un culín de sidre natural. Finalmente estrumir un pocu de llima percima, y si se quier, pue incluyise un xelu piqueñu, si ye que’l zusmiu de sandía nun ta fríu, porque sedríe lo suyo. Eso sí, recuerden qu’esti amiestu nun se debe beber en muncha cantidá, una y bones esta fruta ye pesada pal estómadu y nun ye bien recomendable entemecela con alcol. D’ende que la sidre, pola so baxa graduación, seya perafayaíza pal combináu. Pero, repitimos, ensin pasase, un vasu ye la midía.
¿Cómo surde esta idea? Pos na América hispana ye común combinar diverses frutes como’l mangu, la granada, la mazana o la mesma sandía con zusmiu de llimón y un pocu sal para sirvilos como ‘aperitivu’. En México inclusive se-y amiesta un pocu de picante en polvu. De manera que la sidra, pola so acidez, fae una bébora perfecho para permediar el dulzor del zusmiu de sandía. Amás, si amestamos un plizcu de sal de mar al amiestu, realza’l so saborgu.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.