Consiguióse, el SISGA ’16 recuperó p’Asturies el protagonismu sidreru a nivel internacional, y fixo que Xixón asitiárase firmemente como la capital sidrera mundial que ye. La enorme potencialidá de la nuesa sidre y el nuesu país quedó de nueu patente nunes xornaes nes que la participación internacional non solo foi importante, sinón d’una impresionante calidá y de una repercusión social enorme.
La side ta viviendo ún de los momentos más felices de la so hestoria, y Asturies ta en condiciones d’aprofitar esi momentu poniéndose de cabezalera del mesmu tantu por hestoria, como por capacidá y calidá. Na midía na que sepamos tar ende y caltener una presencia y una identidá, el futuru va ser necesariamente a meyor. Nel SISGA ta escribiéndose una parte importante de la hestoria de la sidre, y tamos faciéndolo dende equí, dende Asturies y en tol universu sidreru.
Perimportante tamién la participación asturiana en Sicera 2016. La intervención como ponente de Donato X. Villoria na Conferencia de la Sidre d’Italia costitúi tou un finxu, una reconocencia internacional de primer magnitú, que tien que marcar una llínea a siguir. La sidre asturiano y la cultura asturiana de la sidra tienen de tar presentes a tolos niveles, y énte l’ausencia d’un gobiernu propiu qu’asuma les sos responsabilidaes, la iniciativa y l’esfuerzu personal y social tamién dan frutos.
Cellebrar, cómo non, l’ésitu indiscutible de Xixón de Sidre. Nuevamente quedó demostrada la capacidá de la cultura asturiana de la sidre pa superar les llimitaciones propies d’una bébora ensin más, y consiguió costituyise nun auténticu fenómenu social. Esi ye’l camín, collaboración, organización y perspeutiva socio-económica, tou un equipu ganador.
Pelo demás, son mayoría los llagares qu’empecipiaron a mayar. Espérase una collecha media, bien llueñe de la del añu pasáu, y tornamos a engrugamos cómo ye posible que nun hebia una política decidía que dea puxu al llanteru de pumares de sidre pa da-y puxu a la DOP y p’amenorgar la compra de mazana y mostios estabilizaos en toa Europa. Nun ye serio, el seutor sidreru precisa una planificación con oxetivos marcaos a mediu plazu que dea rempuesta a les necesidaes del seutor, y ye nidio qu’esa planificación nun va venir de la man del “Principado”.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.