La selmana pasada, el Llagar Sidrería El Cabañón -Naves, Llanes- cellebró la so tradicional espicha-corderada.
LA SIDRA.- El conocíu “llagareru-chigreru-showman” Jacinto Vela Carriles agasayó a los sos convidaos, collacios, veceros, chigreros y llagareros con una espichona pa cellebra el branu llaniscu.
Nesta multitudinaria espicha participaron los llagareros de Huerces, El Güelu y El Cuchareru, los parrilleros de J.J. de Llanes y de La Veguca de San Roque de L’Acebal, xente de la cuenca, como los de Casa Xuaquina de La Nueva y xente de Xixón, como’l 4 veces campeón d’echaores Pablo Costales de la Sidrería El Cuetu.
De la hostelería llanisca tamién taben del Hotel Aldama de Quintana y del Hotel La Fonte de Naves, del Camping Mª. Elena de Celoriu, del Roxín d’El Mazucu, del Katanga de Lledías y del Mundo de la Cerveza de Riocaliente.
De l’Asturies de Santillana tamién llegó a probar la sidre l’entamaor de fiestes de prau Pedro y Compañía, que lleva la sidra Cabañon por munches fiestes del Oriente y de la comunidá vecina.
La xornada tuvo amenizada pol Grupu de Gaites Principáu, por Ana a la guitarra y polos cantantes de asturianada, Quico el de Blimea y Ricardo el de Sinariegu q’ente culete y culete echaron unos cantarinos.
A la fin, y como siempres, n’El Cabañón corrió la sidre “mogollón” imponiéndose por poco el Llote 12 como ún de los más apreciaos ente los asistentes, anque había una perbona calidá y Jacinto va a tener que esforzase pa escoyer el so meyor llote pa mandar al concursu de Nava. Pa trayelo fasta Nava tamién tuvieron presentes tres miembros de la Bona Confradería de los Siceratores d’Asturies que con sus capes dieron un pocu más de collor al convite.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.