El doctor Jesús Bernardo desplica los efeutos beneficiosos de la sidre pal nuesu organismu
LA SIDRA.- El doctor Jesús Bernardo ye l’autor del llibru La Dieta del Cantábricu: deprender a comer; nel qu’espón qué alimentos la componen y la bayura beneficios qu’apurren al nuesu organismu. Entituláu en Nutrición y Dietética pol Hospital Rober Debré – Universidá de Reims- y tamién en Nutrición Esportiva pol Hospital Paul Sabatier de Tolouse –ente munches más acreditaciones y distinciones–; ye miembru de la Comisión de Nutrición del Comité Olímpicu Español amás de dirixir la Unidá de Nutrición, Alimentación y Metabolismu n’Avilés y Xixón. Bernardo concedió una entrevista pa la revista LA SIDRA na que mos esplica los efeutos beneficiosos de la nuesa bébora tradicional pal organismu. Dicha entrevista puede lleese na so totalidá na nuesa edición 158 en versión impresa y online. Equí esponemos dalgunes de les sos rempuestes.
Realizáronse estudios sobro’l consumu moderáu de sidre y el so efeutu positivu en quien carecen d’ácidu úrico. ¿Ye asina?
“El consumu moderáu de sidre apurre una importante cantidá d’antiosidantes como flavones y antocianos, qu’actúen como reguladores del ácidu úrico y al curtiu plazu tienen un efeutu proteutor énte malures cardiovasculares. Amás l’alcol, siempres con moderación, aída a aumentar el HDL, el colesterol bonu”.
Y tocánteres a los sulfitos, ¿De qué manera mos afeuten?
“En ná porque la sidra contien la cantidá fayadiza pa que nós los metabolicemos y esaniciemos. Los sulfitos son pa caltener la sidre en perfeutu estáu, y eso al organismu nun lu afeuta absolutamente en nada.
Hai que siñalar que si nun se tien denguna patoloxía, la sidre nunca va producir un dañu a nivel gástricu, a la escontra, tien gran cantidá d’efeutos beneficiosos. Como yá se dixo actúa como antiinflamatoriu, contien nutrientes y ye cardiosaludable. Hebio un estudiu que fixo la Universidá d’Uviéu nel cual esleiéronse cinco sidres nel augua d’un acuariu. Nesti dexóse nalar a pexes cebra demientres unes hores. Dempués midióse-yos el conteníu en lípidos nel so fégadu, ello ye, el conteníu de colesterol que presentaben. Y demostróse qu’en tolos pexes amenorgárase la cantidá de colesterol”.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.