Alrodiu l’artificial alderique sidre vasco/ sidre asturiano entamáu polos medios de comunciación d’Asturies y a les llamentables declaraciones al respeutu de la Conseyera de Mediu Rural, Mª Jesús Álvarez, surdieron abondes rempuestes nes redes sociales, equí recoyemos la de David M Rivas pola claridá de la so esposición y lo irrefutable del so plantegamientu.
LA SIDRA.- “Yo teo mieu al gobiernu asturianu!”. David M. Rivas
El gobiernu asturianu nun tién miéu a la sidre vasco con denominación. Yo tanpoco. Yo teo miéu al gobiernu asturianu. Tamos gobernaos por xente que tarrez lo asturiano y qu’odia cualisquier resclavu d’identidá. Llexisló contra l’entornu cultural sidreru ata hai dos díes, llegando a meter la sidre –menos mal que nun saliera p’alantre- nel mesmu epígrafe penal que la xinebra y cuasi que la cocaína.
Xente que permitiera qu’una descomada de patrimoniu saliera pal País Vascu: llagares enteros, toneles más que centenarios, pipes, tarreñes, zapiques… Yo mesmu tuvi nuna sidrería vasca onde había un llagar pervieyu, típicamente vascu. Entrugué por cómo llamaben a esi tipu llagar. Nun lo sabíen. Yo sí: yera un llagar de sobigañu compráu nel conceyu de Villaviciosa.
Nun teo miéu a los vascos pero sí a los socialistes asturianos y asociaos. Y tamién a munchos paisanos que nun son gobiernu. Y tamién a esos industriales que nun son a poner una etiqueta n’asturiano o que ponen nes botelles d’esplumosa “spanish cider”. Ehí ye onde mos van ganar, na batalla de la identidá.
La sidre vasco ye malo y va siguir siéndolo, anque nun-yos lo deseo. Quieran los dioses que lo faigan bono y que lo vendan bien. Lo dicho: a min danme miéu los de casa.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.