Asina describen los profesionales del seutor a la sidre espuesto n’Enofusión y Madrid Fusión.
La sidre despidise de Madrid Fusión y d‘ Enofusión sosprendiendo pola so calidá, saborgu y capacidá p’harmonizar con un ampliu abanicu de cocines. Sumilleres, restauraores, xefs y prensa especializao pudieron comprobar la calidá de les distintes marques de sidre que s’ufiertaron nos espositores asturianos asitiaos en ca planta del eventu.
La sidre DOP foi tou un ésitu nel stand d’Enofusión y tamién nel llamáu Enobar. Una sala onde los asistentes podíen tastiar los estremaos productos que partciparon na feria. “Marca una diferencia con otres sidres que se conocíen. Ye un productu distintu anque lleve’l mesmu nome. Tamién se valora munchísimo que ye natural” desplica Reyes Ceñal xerente del Conseyu Regulador.
La sidre asturiano recibió numberosos afalagos demientres les trés xornaes: bébora enfrescante, que darréu esprende golor y saborgu a mazana, amable y que convida a esfrutar de la gastronomía, fueron dalgunos d’ellos. “Llama l’atención la so suavidá, pesia tar ellaborada con variedaes ácedes de mazana. Y eso sospriende y la xente valóralo. La sidre esplumoso tamién rompió dafechu los esquemes que sobo ella teníense enantes” siñala Ceñal y amiesta: “amás los especialistes destacaron la so capacidá pa maridar con productos bien distintos, polo qu’ufierta un marxe interesante, yá que puede llegar a munchos consumiores.
Nesta tercer xornada, ensin dulda, la meyor tastia-maridaxe tuvo llugar nel stand de Grupu El Gaitero. La sidre brut Pomarina harmonizó coles ostres de acuEO. Un manxar que dengún asistente quería dexar pasar. “Les ostres rellaciónense de siempre con bébores esplumoses de calidá. Y agora qu’hai sidre brut, pos qué meyor qu’ufiertar estos dos productos asturianos que son de lluxu, pero a un preciu algamadizu” indica Nuria Núñez, de acuEO.
Y nesti postrer díi, Bruno Lombán de Quince Nudos recibió tol sofitu de los sos amigos y compañeros d’oficiude mientres l’II Campeonatu Internacional Joselito a la meyor croqueta. El primer premiu foi para Jesús Segura, de La Barra de Trivio (Cuenca). Sicasí, tar dientru de los seyes finalistes ye “tou un honor” dixo Lombán. Arropándolu tuvieron Jaime Uz d’Arbidel, estrella Michelin; y Diego Fernández, del restorán Regueiro, ganador el pasáu añu del citáu certame. “Tar equí ye dar a conocer la nuesa marca. Amás la sidre ye única, hai que saber da-y el valor y la importancia que tien” manifestó’l chef pa la revista LA SIDRA.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.