Nun mos falló setiembre como mes sidreru, y, si se cumplen les previsiones y visítamos l’augua entá vamos tener una bona collecha de mazana, anunciu de bona sidre y esperanza d’allegría.
Un mes que termina col eventu sidreru más internacional y más orixinal de los munchos que tienen llugar nel nuesu país: el Salón Internacional de les Sidres de Gala –SISGA que nesta la so yá sesta edición va cuntar cola participación de llagareros de toa Europa. D’Estonia a Por tugal y de Suecia a Canaries. Una ocasión única que mos dexará tastiar les meyores y más evolucionaes sidresque s’atopen nel mercáu.
Y ta’l seutor sidreru asturianu esmolecíu porque paez ser que grandes empreses españoles quien apostar con fuercia pol mercáu de la sidre, especialmente la natural, y tarrezse que llogren desplazar del mercáu español –del asturianu non, ye nidio- a la nuesa sidre. Ye una menacia rial, y muncho más cuando la única rempuesta que sal del seutor ye centrase en reivindicar la más que duldosa propiedá del tipu de botella de sidre asturiano como factor diferencial. Nun se fala de calidá del productu, d’estratexes de distribuición, d’esportación, de sinerxes con empreses agroalimentaries asturianes…. Non, lo único importante paez ser la botella.
Por si fora poco, la sidre vasco ta a puntu d’algamar una Denominación d’Orixe propia, y ende’l que paez taramellase ye más bien el mercáu internacional. Bramente esta acreitación de calidá pa la sidre vasco va incidir positivamente nel so desendolcu, y los llagareros asturianos faen bien n’esmolecese, especialmente polo que toos sabemos, porque ellos tienen un gobiernu propiu que defende lo suyo, y nós un “Principado” que desprecia tolo asturiano, talo como tienen ocasión de recordamos en ca cellebración oficial con “vinu español”. Un “Principado” arciáu en faer de Asturies un barriu de Madrid ye un lluxu que nun mos podemos permitir, salmos bien caru. A la sidre tamién, ye nidio.
Pela nuesa parte acabamos de llegar del Rigtig Cider danés, tamos entamando’l VI SISGA, y yá tenemos confirmao la nuesa participación nel Sicera 2016 italianu. Nun folgamos. Puemos l’amor a la sidre.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.