Esti chigre xixonés del barriu L’Arena, que fizo’l pasáu 1 d’abril el so segundu añu, destaca pol tratu al veceru; la so pasión y ciñu pola cocina; y la conocencia y curiáu de la sidre.
LA SIDRA.- La Fueya de Tomás ta de norabona. Esti chigre, asitiáu nel barriu xixonés de L’Arena, cumplió’l pasáu 1 d’abril el so segundu aniversariu, ensin allardes nin cellebraciones, colos veceros que ca domingu enllenen el so llocal pa esfrutar de la so gastronomía, picar daqué o tomar una botellina sidre. Dos años nos que Tomás Borge supo tresmitir a los sos veceros el so bon facer y la so pasión pola hostelería, a la que lleva vinculáu más de trés décades, yá que “lo importante ye’l veceru y equí tratamos igual a tol mundiu, porque toos sumen y hai que tratar de que s’afayen y quieran tornar”.
En cuantes a la carta, ca veceru tien les sos preferencies, unos decántense poles caces de gochu, otros polo so esquisitu fégadu encebolláu, pero si por daqué destaca esti chigre xixonés ye pol so amor a la cocina. “Préstamos concinar con mimu y con ciñu y nun mos import si ye una fabada, un pexe o unos callos”, apunta Borge, pal que los platos de cuyar acupen un papel protagonista nel díi ente díi, pudiendo degustar tantu pote como pulpín con patatines. La ufierta gastronómica complétase con una gran variedá de pexe, acuridiadamente espuestso, y el mariscu de la so cetária. A esto hai d’amestar los sos riquísimos postres caseros como la tarta quesu , l’arroz con llechi o’l suflé de fresa.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.