La procesión de la sidre atraxo a devotos pelegrinos, veníos de bien llueñe a celebrar el Sidracrucis
Malagueños, murcianos, madrilanos, lleoneses y, nidiamente, asturianos demostraron ayeri como se santifiquen les fiestes en Asturies, nun vienres de pasión sidrera que los llevó por chigres y llagares.
La primer parada foi na sede de la Revista LA SIDRA, onde los participantes recibieron el so “Kit” Sidracrucis, consistente n’identificador personal, fueya d’istrucciones, camiseta oficial “País de la sidre” etiqueta esclusiva, bonu pa la comida na Primera Sidre l’Añu, entrada de baldre pal domingu y un vale por una segunda botella de regalu na Sidrería la Montera Picona, too ello mientres se tomaben los primeros culinos y ensayábase l’himnu del Sidracrucis.
D’ende, en procesión siguiendo a los gaiteros, directos a los primeros chigres: El Sauco, Parrilla Antonio y la Montera Picona de Ramón, onde hai qu’estimar l’esforciáu llabor de el escanciadores que nun dieron tregua. Afortunadamente los pinchos qu’acompañaben fixeron más fácil el llabor a los participantes; nesi sen ye necesario destacar la bayura y variedá sirvía na Montera Picona, que convirtió la so parada nuna auténtica espicha.
Una vegada cumplíu’l pasu poles sidreríes de Xixón, el siguiente yera visitar el Muséu del Pueblu d’Asturies, onde tuvo llugar la entrada triunfal na Primer Sidre l’Añu, acompañaos siempres polos gaiteros y ovacionados pol públicu presente. Ellí permanecieron, esfrutando de la barra llibre y les actividaes, hasta que llegó la hora de la visita cultural y coyeron l’autobús, camín de Nava, onde visitaron el Muséu de la Sidra, especialmente interesante pa los que veníen de fora.
Y yá que tábamos en Nava, ¿Cómo nun visitar el llagar del ganador de la Meyor Primer Sidre l’Añu? Asina que fuimos a visitar a Roza, onde Juan y Paloma mos recibieron, ufiertáronnos la so sidre, directamente dende los toneles de maera que caractericen esti llagar.
Entá quedaba otra parada en Nava: les sidreríes El Florida y La Plaza, onde nuevamente se punxo a prueba la velocidá y bon faer de los echaores, mientres nos gasayaben con nuevos pinchos colos que dir forrando la sidre. La plaza de Nava tornóse mientres un tiempu nel meyor escenariu onde los sidracruceros baillaron y cantaron, hasta que llegó la hora de la última parada.
En Quintueles esperaba la sidre del Llagar de Frutos, que nos abrió les sos puertes pa la apoteósica espicha final, remate perfechu pa una intensísisma xornada sidrera.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.