El popular cocineru d’Antena 3 presentó ayeri una receta típicamente asturiana na que nun faltó la sidre.
LA SIDRA.- Karlos Arguiñano, el cocineru más famosu de la televisión, presentó ayeri una receta asturiana, cebolles rellenes de bonitu, a pidimientu d’un siguidor gallegu del so programa.
Dempués d’allabar les excelencies del nuesu país, ente les que nun faltaron les sos montañes, sableres y praos, centróse na nuesa gastronomía, a la que definió como bien rica y sana, mesma de la xente asturiano, xente con ganes de xintar.
Na receta nun faltó la sidre como un de los ingredientes principales y ello dio pie a que’l cocineru desplicara una anéudota cola sidre asturiano como protagonista.
Gran aficionáu al ciclismu, allegó va años a los llagos de Cuadonga a guardar una de les mítiques etapes de la Vuelta Ciclista a España. Una vegada ellí baxó con un amigu al pueblu y, como elli mesmu cuenta, nun paraben d’ufierta-y culinos de sidre. Tanto foi asina qu’acabaron, tanto él como’l so amigu, faciendo autostop caún nun llau distintu de la carretera, hasta que pasó pellí un amigu periodista que los recoyó y treslladolos al so hotel. Dempués de recordar que nun se debe abusar d’ella, nun faltaron aponderamientos a la nuesa bébora por escelencia.
Arguiñano, que visitó Asturies per primer vegada nun viaxe d’estudios a Ensidesa, alcordábase cómo probó per primer vegada les fabes con amasueles acompangaes con bona sidre de la zona. Nun faltaron nel so programa referencies a lo bien que se come n’Asturies, eso sí, siempres acompangando los platos con rica sidre asturiano.
Nacía en Xixón en 1973, fice los estudios de Filoloxía Inglesa nes Universidaes de Uviéu y Bradford (Reinu Xuníu).
Trabayé de profesora d'inglés, guía ya intérprete y tradutora. Soi una gran aficionada a la sidre y al bon xintar.
Sígueme na ueb www.ciderayalga.com
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.