Vien payares triando fuerte, col concursu de la Meyor Sidre Casero d’Asturies, la Preba Popular de Parres y un azogosu campeonatu d’echaores, qu’a estes altures yá dio’l trunfu a un Salvador Ondó espectacular que s’impunxo con autoridá nos postreros concursos.
Vien fuerte y va a más conforme avérase la fecha na que la Unesco va valorar definitivamente la candidatura de la cultura asturiana de la sidre pa ser incluyía como padremuñu inmaterial de la humanidá. Con bien bones perspeutives, pero ensin que por ello hebia que cayer en trunfalismos, darréu que fasta la primer selmana d’avientu nun habrá ná definitivo.
Les espeutatives son bones, l’esfuerzu y compromisu personal de los promotores de la candidatura, bien especialmente de Luis Benito García, xunto col sofitu incondicional de la sociedá asturiana consiguieron superar les incapacidaes y el desenfotu istitucional que lleva retrasando inxustificablemente esta candidatura demientres años.
Nun fai falta desplicar la trescendencia d’asemeyada reconocencia internacional pa la nuesa bébora patrio. Tanta, que va obligar a les istituciones a mirar seriamente pola sidre y la so cultura, acullá de les bones pallabres y declaraciones d’intenciones, de tala miente que llograr esta reconocencia va ser importante non solo polo que representa cara al esterior sinón polo que supón pa nós mesmos, pa la nuesa sidre y pa la nuesa autoestima.
N’otru orde de coses destacar que tornen los ‘Xueves de Sidre’ a Xixón, una iniciativa xenial que potencia la sidre DOP, la gastronomía y les sidreríes, y qu’a estes altures estraña que nun se tea repitiendo n’otros conceyos asturianos. Tamién tenemos la entrega premios y naguración de la esposición de les semeyes ganaores del XVI Concursu Internacional de Semeyes LA SIDRA, un certame únicu na so concepción y estilu, qu’apurre una espresión artística orixinal a lo que costitúi la cultura de la sidre.
¿Y qué dicir de los amagüestos? Pos que se multipliquen, que ca vuelta son más numberosos, dinámicos y participativos, y que suponen tamién una espresión más d’esta cultura asturiana de la sidre que –esperamos- la Unesco venga reconocer oficialmente como lo que ye, padremuñu de la humanidá.
Eso sí, siguimos teniendo qu’importar mazana pa los nuesos llagares y nun se ve que’l problema vaiga ameyorar. Incomprensible.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.