Retómase la espublización de la revista, que tará presente’l prósimu 22 de xunu, coincidiendo cola fin del Estáu d’Allerta motiváu pol andanciu de coronavirus
LA SIDRA.- Talo como mos comprometiéremos, una vuelta los chigres y otres empreses vinculaes a la hostelería escomenzaron abrir, la revista LA SIDRA torna a la cai, y podrá atopase de magar el 22 d’esti mes, xustamente n’acabando l’Estáu d’Allarma.
Demientres estos tres meses, nos que namás tuvo n’activo esta ueb, son munches les noticies sidreres dignes de mención, dende la suspensión de la Primer Sidre L’Añu fasta la de la Fiesta de la Sidra de Navia o’l Festival de la Sidre de Nava… tiempos duros los d’esti andanciu del que pasu ente pasu va retomándose cierta normalidá, con munchu esfuerciu y sacrificiu del seutor sidreru, pumareros, llagareros, chigres… y onde tornó a quedar n’evidencia’l nulu sofitu del “Principado”, a diferiencia de por exemplu’l casu vascu, onde’l so gobiernu apurrió 50 millones d’euros a los llagares del so país, p’aidalos a faer frente a la cris del coronavirus –arriendes de los sofitos económicos qu’apurrieron les diputaciones de Gipuzkoa y Araba-
Pero más que d’esta situación d’indefensión lo que queremos ye falar del rixu y l’enfotu del seutor pa siguir calteniendo la so actividá: el puxu a la vienta online; les iniciatives frente al coronavirus, los vasos de collorinos de la DOP, el gabitu, el portavasu chigreru, el “tu enriba, abaxu yo”; l’ afayamientu de los chigres a les desixencies sanitaries… tou un exemplu d’enfotu y vitalidá del seutor sidreru, que sal tocáu d’esti andanciu, pero con munches ganes de recuperar lo perdío y de superase… y con ellos tará la revista LA SIDRA, collaborando en tolo que seya quien.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.