Depués de dos ediciones ensin superar el récord y cola coincidencia del partíu del Sporting y les xornaes del hípicu, la idea xeneral yera que tampocu esti añu diba algamasela marca na Sablera Poniente, pero enquivocábense…
LA SIDRA – La tarde complicóse cuando entamó a orpinar alredor de les siete, pero nin la lluvia nin el vientu fixeron que decayere l’ánimu: con paragües, chubasqueros o a cencielles, miles de persones echaben culinos una y otra vegada, acompañando la música qu’animaben Alberto Rodríguez y Nerea Vázquez.
Amás de la masiva participación popular, el momentu más vistosu vivióse cola demostración de los echadores profesionales. Dende la terraza de la Escalera Tres, Wilkin Aquiles, Alejandra Venegas, Pelayo Rodríguez y Emilio Rubio arriesgáronse a echar culinos dende l’altura, nun escenariu que los dexaba a mercé de los elementos. L’esperáu homenaxe ‘creativu’ a Tino el Roxu quedó pendiente pa otra ocasión, pero la valentía de los profesionales dio un tonu especial a la xornada.
A midíaa que s’averaba la hora de preslle, los datos qu’aportaben dende les entraes volvieron l’optimismu: la cifra pasara los 8.000 y subía a bon ritmu. Pocu anantes del plazu final, con más de 9.000 echaores y la sidre esgotada en dalguna entrada, Alberto Rodríguez animó al públicu qu’esperaba fuera a unise al retu. Llamáu pol clamor popular del míticu “nun mos mires, xúnete”, l’emburrión final permitió superar la marca.
La notaria certificó l’ésitu y, con 9.833 brazos alzaos brindando al tiempu, quedó rubricáu’l récord. La xornada preslló colos himnos Xixón del Alma y Asturies Patria Querida, entonaos sentimientu y remataos con unánime “¡Puxa Asturies!”.
La folixa nun finó ellí: munchos siguieron p’andar a la Plaza Mayor, onde la Sociedá Torner siguía col ensayu de los Cancios de Chigre pa la cita del sábadu.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.