Segundo Francisco Riesgo atiéndenos na Sidrería Zarracina, a un pasu de la Sablera de San Llorienzu
LA SIDRA.- Ye un establecimientu que lleva 61 años en manos de la so familia, dende 1959, y qu’entá caltien el so calter de sidrería de tola vida, asina que nun podemos evitar preguntar:
¿Cómo cuadra daqué tan modernu como un echaor automáticu n’una sidrería tan tradicional como esta?.
La sorpresa ye que la Sidrería Zarracina yá incorporó los echaores llétricos al so serviciu va doce años, cuando probaron con aquelles primeres mazanes colloraes echadores de sidra. “De la que los traximos, de primeres la xente refugábalos un pocu” cúntamos “y agora el 90 per cientu prefierlos. La tradición evoluciona y en pocu tiempu, esto va ser lo tradicional”.
Entá asina, na barra si lo piden echa élli la sidre a los sos veceros “Ta’l típicu de tola vida que diz que sabe meyor echada, pos écho-yla”.
Pa Segundu ye un mitu que la sidra quede meyor echada a man, considera que la meyora de los echaores llétricos permite que l’echáu seya práuticamente perfechu.
Destaca tamién l’ameyoramientu téunicu de los aparatos a lo llargo de los años, sobromanera tocántenes a duración de la so batería.
Agora tien 14 de esti escanciadores de tonel, unu para cada mesa y dalgunu más de repuestu y declárase satisfechu col so funcionamientu.
Casa Zarracina. Ventura Álvarez Sala 4. Xixón T.- 985 34 14 27
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.