L’aconceyamientu del alcalde navetu col presidente del “Principado” confirma la falta de compromisu istitucional, y d’un proyeutu de futuru.
LA SIDRA – El llamentable boquiar del Muséu de la Sidre de Nava tuvo una nuea espresión nel aconceyamientu de Juan Cañal, alcalde de Nava, con Javier Fernández, presidente del “Principado” marcando ún de los sos más esperpénticos capítulos, onde non solo nun se-y espunxo al presidente del “Principado” la so responsabilidá pol incumplimientu del sofitu económicu comprometíu pola istitución –alcalde y presidente son del mesmu partíu- sinon que se pretendió treslledar la responsabilidá a los llagareros y reiteróse la propuesta d’integralu na sociedá pública de xestión y promoción turístico y cultural Recrea, lo qu’en principiu taría a la escontra de los fines estaturarios de la Fundación de la Sidre.
Nesta escenificación d’incompentencia, non solo s’obvió la responsabilidá del “Principado” na situación del Muséu, y la de la propia Fundación de la Sidre, sinon que pretendió treslladase la responsabilidá a los llagareros, con afirmaciones comu “los llagareros tienen que vivir su muséu y revitalizalu”.
Ye cierto que la implicación del seutor –tol seutor sidreru, non solo los llagareros- ye importante, pero yelo más que la responsabilidá principal ye de la propia Fundación, y de los sos patronos, principalmente de les istituciones que tan ellí representaes y que nun cumplen col sofitu apallabráu. Pero perriba de too, hai que dexar nidio, qu’a la escontra de lo afirmao, el Muséu, nun ye de los llagareros, ensiquiera nel sentíu más figurativu, sinon del conxuntu de los asturianos y asturianes, protagonistes y creadores de la cultura asturiana de la sidre, y per ende, el principal compromisu tien de ser istitucional.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.