La cultura asturiana de la sidre protagonizó ensin dubia esti postrer mes, y ye que la so prósima – esperamos – declaración pola Unesco como Padremuñu Inmaterial de la Humanidá, provocó un apueste firme en FITUR, col oxetu tantu d’aidar a consiguila como d’empecipiar a rentabilizar turísticamente esta estraordinaria y merecía distinción.
Nesti enfotu por promocionar y rentabilizar la nuesa sidre y la cultura qu’asturianos y asturianes fuimos entetexendo al so alrodiu a lo llargo los tiempos, provocóse un ciertu discutiniu pola campaña rializada pol Conceyu d’Uviéu col eslogan de “Uviéu, capital de la sidre”, na que, como capital d’Asturies, tamién se postula como capital d’esti productu emblemáticu, lo que xeneró una importante polémica con otros conceyos asturianos especialmente venceyaos al seutor de la sidre. Concretamente Xixón y la Contorna de la Sidre, que consideren que nun tien de patrimonializáse asina esi productu, y que lo que toca ye xuncir fuerces nun oxetivu común.
Seya como fora, lo cierto ye que too ello ta xenerando una dinamización del mundiu la sidre asturiano, con potenciación y anunciu de nueves convocatories sidreres, como la prevista pa xunu nel yá míticu Bulevar de la sidre, que yá se presenta como “Festival Internacional de la Sidre”.
El sidreturismu tien n’ Asturies un potencial enorme qu’entá nun escomencemos a desendolcar, y si por fin llega a bon puertu la candidatura na Unesco, les espeutatives son entá meyores. Arriendes d’ello, los apuestes son ca vegada mayores. Conceyos, llagares, sidreríes… tán desendolcando iniciatives nesti sen, y el so efeutu va ser visible al curtiu plazu.
Per otra parte, tamién se presentaron los resultaos del 2021 de la DOP Sidre d’Asturies, y bamente hai motivos pa felicitalos y felicitase. Magar la difícil situación xenerada pol Covid-19 nestos dos postreros años, la Sidre d’Asturies sigue cumpliendo oxetivos y desendolcándose de forma satisfactorio. ¡Norabona!
Y a lo cabero, cuando la sidre yá ta dando los sos postreros pasos en tinos y toneles, el Concursu Semeyes LA SIDRA sigue atropando participantes, y la Primer Sidre L’Añu yá s’acollumbra pa esta selmana santa. Siguimos avanzando.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.