Siete restoranes participaren esti añu na XLVIII Fiesta de la Sardina de Candás, onde miles de presones atarraquitaron el Parque San Antón y alrodios pa degustar más de 4.000 kilos de sardines, ya incontables caxes de sidre.
LA SIDRA.- Los restoranes candasinos Casa Repinaldo, El Xigrín, Brisas Candasinas, El Nordeste y El Llagarón, el gozoniegu La Marina (Lluanco) y el xixonés El Frontón participaron esti añu na XLVIII de la Fiesta de la Sardina de Candás, onde se vendieron más de 4.000 kilos de sardines y sidre asgaya nuna tardi na que’l nuberu aguantó ensin presentase.
Mentes los asistentes esfrutaben de la xinta y la bona compaña, el xuráu presidíu por Pedro Morán (Casa Gerardo) y compuestu por Luis Alberto Martínez (Casa Fermín), Juan Rivero (Casa Tataguyo), Abel Terente (El Asador de Abel) y Eduardo Méndez Riestra, presidente de l’Academia de Gastronomía Asturiana debatíen, tres una tastia a ciegues, pa dar a conocer el restorán ganaor d’esta apasionante edición.Nun había tiempu pa los niervos, yá que’l festival taba en plenu afervollamientu y los puestos nun daben abastu pa sacar les sardines. A la fin, tres la delliberación del xuráu, esti añu, los gallardones recayeron en tres restoranes candasinos. La Sardina d’Oru foi pa Brisas Candasinas, mintes que Casa Repinaldo y El Llagarón algamaron respeutivamente, la plata y el bronce. Una distinción pervalorada tanto polos restoranes como polos veceros, yá que supón que nos díis, incluso meses darréu al Festival, seyan munchos los curiosos que s’averena estos negocios pa prebar les sos premiaes sardines.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.