El primer echaor virtual revolucionó’l mundiu los videoxuegos en 2007.
LA SIDRA.- El xugaor sostien n’una man una réplica d’una botella sidre y, na otra, un vasu. Los sos movimientos son reflexaos na pantalla. L’oxetivu ye echar la sidre nel vasu y el pagu, beber sidre real si lo llogres.
El 24 de payares de 2007 presentóse esti xuegu de la man de la teunoloxía de la consola Wii y la Fundación CTIC (Centru Teunolóxicu de la Información y la Comunicación). El so nome, Wiidra (Wii+sidra) describía un simulador d’echáu virtual y foi presentáu na feria Tecnimap cellebráu en Xixón aquel mesmu añu.
Diego Martínez, ún de los téunicos que participó nel proyeutu desplicaba qu’inclusive’l mandu cimblaba pa faelo más real y podía sentise’l ruiu de la sidre al cutir el vasu.
Lo bramente curioso d’esti sistema yera que se coneutaba a un echaor llétricu al traviés d’un puertu USB, que faía qu’ésti funcionara cuando ún llograba echar bien la sidre, lo que dexaba esfrutar doblemente de la esperiencia.
Esti branu, diez años dempués, esti echáu virtual pudo tornar a realizase mientres la Fiesta de la Sidra de Xixón n’una actividá entamada pol Conseyu Regulador “Sidre d’Asturies”. Claro que, nesta ocasión, fízose por aciu gafes de realidá virtual y nun había botella, nin vasu, nin muncho menos, sidre.
Nacía en Xixón en 1973, fice los estudios de Filoloxía Inglesa nes Universidaes de Uviéu y Bradford (Reinu Xuníu).
Trabayé de profesora d'inglés, guía ya intérprete y tradutora. Soi una gran aficionada a la sidre y al bon xintar.
Sígueme na ueb www.ciderayalga.com
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Sempre ativo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.