Inicio > Cultura sidrera > Asturies, alma de sidre, nueva campaña pal turismu sidreru

Asturies, alma de sidre, nueva campaña pal turismu sidreru

Asturies presenta la campaña Alma de Sidre pa impulsar el turismu sidreru
Presentación del Plan de Promoción Turística de la Cultura Sidrera “Asturies, alma de sidre” en Fitur 2026
Asturies presenta la campaña Alma de Sidre pa impulsar el turismu sidreru

El Gobiernu d’Asturies presentó na feria Fitur 2026 el nuevu Plan de Promoción Turística de la Cultura Sidrera, una estratexa con un presupuestu de 900.000 euros destinada a reforzar la presencia de la sidre asturiana como elementu cultural, turísticu y económicu del territoriu.

LA SIDRA.- Nel marcu d’esta iniciativa, diose a conocer la marca «Asturies, alma de sidre», concebida pa venceyar la sidre cola identidá del paisaxe, la tradición y la esperiencia turística qu’ufierta’l país. Esta marca quier posicionar la sidre non solo como un productu típicu, sinón como una esperiencia cultural integral pa visitantes de tol mundiu.

Oxetivos del plan turísticu

El Plan de Promoción Turística de la Cultura Sidrera 2026 tien dellos oxetivos clave:

  • Desestacionalizar la demanda turística, promoviendo visites n’Asturies en temporaes como l’iviernu y la seronda, y non esclusivamente na temporada de branu.
  • Enfortiar la presencia de la sidre n’eventos gastronómicos de referencia, dende Fitur fasta cites como Madrid Fusión o San Sebastián Gastronomika.
  • Destacar la sidre como símbolu cultural identitariu y atractivu turísticu pa colleutivos nacionales ya internacionales.
  • Potenciar la ufierta venceyada al territoriu y al mediu rural, con itinerarios formativos y esperienciales.

Nesta edición de Fitur, l’estand d’Asturies incorporó un chigre simbólicu como elementu esperiencial pa facer más visible esti apueste pola sidre como parte imprescindible del rellatu turísticu asturianu.

Teunoloxía y esperiencies dixitales

Gracies a los fondos europeos Next Generation, el plan contempla la creación d’itinerarios interactivos y ferramientes dixitales que van permitir descubrir llagares, sidreríes, museos y eventos sidreros, facilitando tamién la planificación y reserva d’estes esperiencies.

Estos recursos dixitales busquen dar un impulsu modernu a la promoción de la sidre, combinando la tradición con nexos teunolóxicos qu’atraigan a públicos más mozos ya internacionalizaos.

 Postures institucionales

La viceconseyera de Turismu, Lara Martínez, destacó que’l reconocimientu de la Cultura Asturiana de la Sidre como Padremuñu Cultural Inmaterial de la Humanidá pola UNESCO colocó a Asturies «nuna posición privilexada pa construir un relatu turísticu propiu, auténticu y diferencial».

Pela so parte, la conseyera de Cultura, Vanesa Gutiérrez, sorrayó la necesidá de tresmitir la cultura sidrera y d’incorporar la llingua asturiana como parte esencial del rellatu cultural, destacando que nun se pue disociar de la preservación del padremuñu.

El conseyeru de Mediu Rural y Política Agraria, Marcelino Marcos, señaló que’l desendolcu del turismu sidreru tien que tar acompañáu del refuerzu del sector productivu, integrando la modernización de les pumaraes y la incorporación de mocedá al sector pa meyorar la competitividá.

Un apueste pola economía rural

El plan contempla tamién inversiones orientaes a la promoción de productos agroalimentarios con denominación d’orixe o indicación xeográfica, cola puesta en marcha del programa «Saborguia’l Paraísu», dotáu con un millón d’euros, pa favorecer la comercialización de productos distintivos d’Asturies.

(Visited 3.428.511 times)